Fairytale Beauty and life

Tips en ervaringen over beauty en life

Tongue piercing: 2 weeks after

2 Comments

De twee weken waren voorbij, dus was het tijd om te wisselen naar een korter staafje! Dat leek me een leuk moment om een update filmpje op te nemen over hoe het nu met de tongpiercing gaat, en wat tips over de eerste keer wisselen van staafje 🙂

The two weeks had passed, so it was time to change to a shorter bar! Which seemed like the perfect moment to film an update video about how the piercing is doing now, and some tips about changing the bar for the first time 🙂

Nederlands:

English:

2 thoughts on “Tongue piercing: 2 weeks after

  1. Leuk filmpje 🙂 Ik had in t begin veel moeite met wisselen maar oefening baart kunst. Ik draai het balletje boven op altijd vast, in het begin deed ik het ook aan de onderkant draaien maar dat werkte niet heel goed voor mij.
    En handschoenen kan ik ook niet mee werken.

    • Bij mij werkt het zonder handschoenen juist echt niet, ik krijg hem dan niet vast. Op internet las ik dat mensen wel eens tangetjes gebruiken om he balletje erop te draaien, maar dat lijkt me echt eng. Stel je voor dat je uitschiet…

Leave a Reply

