Fairytale Beauty and life

Tips en ervaringen over beauty en life

NOTD: Groen met stickers

Leave a comment

The English version of this post can be found at: http://wp.me/p36tBT-8W

De NOTD van deze week is, zoals de naam eigenlijk al doet vermoeden, een gevalletje van geen inspiratie 😛 Dus heb ik maar gewoon random een lakje gepakt en wat stickers, en heb daarmee een snelle en heel makkelijke NOTD gemaakt. Veel valt er eigenlijk niet over te zeggen, maar ik vond het uiteindelijke resultaat toch nog leuk genoeg om eventjes hier te delen 😉

Potje: Essence – We Rock the Green

Het random lakje dat ik voor deze NOTD koos is We Rock the Green van Essence. Een mooie middengroene kleur met lichtgroene shimmers. Hij lakt makkelijk, ook door het lekker brede en afgeronde kwastje, en dekt bijna perfect in 2 lagen. Ik heb niet eens een clean up te hoeven doen om het gebied bij de nagelriem mooi strak te krijgen, wat altijd een pluspunt is. Zeker als je gewoon even snel je nagels netjes wilt lakken, is het niet leuk als je ook nog met een kwastje en remover aan de slag moet. Meestal vind ik het niet erg om een clean up te doen, maar het is altijd fijn als het niet hoeft 😉

Potje: Essence – Gel Look top coat

Daarna heb ik wat nail art stickers aangebracht. Ik heb deze gekregen van mijn buurvrouw, dus ik weet niet waar ze vandaan komen. Maar je kunt ze in principe overal wel vinden. Ik heb een pincet gebruikt om ze op de nagels aan te brengen, dan is het het makkelijkst om de lak eronder mooi te houden. Zelf wacht ik altijd tot de lak bijna droog is maar nog net een beetje plakkerig, dan heb ik het gevoel dat de stickers het beste blijven zitten. Ze houden het bij mij doorgaans een week uit, maar vaak verander ik al binnen een halve week van manicure.

Dan nog wat topcoat eroverheen om de boel te beschermen, en daarmee is deze NOTD al klaar!

Leave a Reply

