Fairytale Beauty and life

Tips en ervaringen over beauty en life

Nail art: Vrolijke French tips

1 Comment

The English version of this post can be found at: http://wp.me/p36tBT-9V

Deze keer wilde ik een redelijk simpele maar vrolijke nail art maken, met frisse en lichte kleurtjes. En ook wat neon, gewoon omdat het bijna zomer is 🙂 Bovendien vind ik mijn nagels eindelijk weer eens lekker lang, en dan ben ik altijd gek op French tips omdat ze de lengte zo goed laten zien.

Om gelijk maar een goede basis te leggen voor een vrolijke nail art, ben ik begonnen met 2 laagjes van G11-5 van Yes Love. Een superleuk sheer roze lakje met neon glitters er in van verschillende groottes. Het enige niet-leuke eraan is dat hij alleen een code heeft in plaats van een echte naam.

Het lakje is trouwens prima in gebruik, blijft op zijn plek tijdens het lakken en droogt redelijk snel. Ook een makkelijk lakje om mee te nemen op vakantie, dus. Zeker omdat hij er eigenlijk op zichzelf ook al hartstikke leuk uitziet 🙂

Vervolgens door naar de French tips. Deze keer ben ik voor een gewone witte tip gegaan, met het lakje White Tip van Sally Hansen. Die is er ook echt voor bedoeld, dus heeft hij een mooi smal kwasje waarmee relatief makkelijk een French tip te maken is. Dat wil zeggen, makkelijker dan met andere kwasjes. Een nette lijn krijgen tussen de basis en de tip blijft natuurlijk even moeite doen;)

Tot slot heb ik nog wat gekleurde stippen aangebracht op de tips, met een dotting tool en wat vrolijke nagellakjes. Omdat de glitters in het basislakje ook van verschillende groottes zijn, leek het me leuk om hetzelfde te doen met de stippen op de tips. En dan nog een laagje topcoat, en de nail art is klaar!

One thought on “Nail art: Vrolijke French tips

  1. Ziet er vrolijk uit 🙂

Leave a Reply

